Pages

Monday, August 08, 2011

Hujung minggu yg murah rezki

Salam...

sesaje je nk update sementara nk lelapkan mata ni...
nak study tuk midterm esok??
huhu...ada je penghalang yg dtg...
tak leh consider penghalang aku rasa...
lebih kpd nikmat or ganjaran yg tuhan nk kasi...
kita kena fikir positive...

nak citer ape yg berlaku hujung minggu...
secara ringkas...
terima kasih kpd Saudara Zulhisyam...
sbb jemput kami bdk2 silat ni berbuka di rumah dia...
rumah baru tu~~
mcm2 juadah yg dihidangkan...
nasi kerabu menu utama....
kuih?? aku xtau r brp byk jenis...ada r lebih kurg 10 kot...
buah lagi kan...
so mmg puas hati r...
drpd lepas maghrib sampai la ke isyak...
tak berhenti makan...
bab kata Mubarak.."oooOO,baru skang aku tau perangai masing2 rupanya"
masing2 dah kuar taring masing2...huhu....

abis mkn,masing2 dah berat perut dah...tp aku still ada lapar sikit2...
dah tak tau nk tibai ape lg dh....
rilek kan perut je la...huhu...
ape2pun thx la...best dpt spend masa ngn semua...

tuk ari ahad lak...
huhu...
pengajaran tuk ari tu...
jgn pandang rendah pada menda yg nmpk kecil...
haha...!
mmg the best !!
kami sampai rambang mata !!
syg xsempat nk jamah 2 juadah...jauh sgt nk capai tu..
so dpt 5 or 6 juadah cukup la kan....

tuk ari isnin??
alhamdulilah....
ada jgk rezki...
huhu...
ok la...xstudy lg ni...esok midterm....


p/s: aku igtkan minggu lps dh pack dh...rupanya minggu ni lg pack...doiiii

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...