Pages

Saturday, August 20, 2011

Iftar Gayong 2011

Salam...

post seterusnya...
ni bertarikh 14/8/2011

lepas program ilhya' ramadhan tu,
pagi tu lepas subuh kami bertolak ke Masjid Tanah...
seriusly mengantuk giler...
terhuyung-hayang jap keta aku drive tu....haha
mata ni duk tahan je xnk tutup....
lebih kurang 45 minit struggle ngn kengantukkan...huhu...
sampai2 terus decide...tido dlm keta dulu...haha
masing2 pun xtahan..aku,Fain n Apis tido r dlm keta...
tak kisah dah org dr luar tgk ke ape ke...
yg penting hajat tercapai...
kalu masuk dewan kuliah tu pun konpem tertido gak..so baik tido dulu so masuk nnt xngantuk...
haha...dekat 1jam lebih gak r dlm keta tu...huhu...baru r masuk ke dlm dewan...

selesai 2 3 talk,aku diberi tugas mengejut tuk wat montaj...ohh menn !! 1 jam lg nk abis program kot...asalnya abg abu yg buat...tp mcm mane lak hang...so aku sort balik gambar2...tu pun dh amek masa 30 minit...so ada dlm setgh jam lg....agak rushing r...memikirkan idea cam ne nk present gmbr2...n alhamdulilah,selesai ngn izin Allah...cuma xleh nk expect gempak r...biasa2 je...30 minit punya usaha...huhu...

selesai program Pembina ni,kami pun cabut balik...mau rehat sejam...sbb ptg tu aku ada program lg...huhu...

so petang tu,aku siap2 ngn Mubarak beli barang2 tuk Iftar Gayong 2011...beli r kuih2 tuk majlis tu...takut2 xcukup...selesai tu,kami ke tpt program...laa...xbuka pintu lg ke....huhu..
agak gelabah la jgk tuk settlekan sume menda tuk venue tu...dan akhirnya selesai gak...
cuma agak kelam kabut sikit r....

tapi rasanya ok je la...juadah pun sedap...tp aku xsempat makan bersama :(...sbb jadi runner beli barang...huhu..xpe la...menjamu tuk org pun ok dah tu..

Sesi Moreh n sedikit taklimat drpd penasihat kami En.Azlysham

apepun,terima kasih kepada rakan2 gayong PoliMelaka sbb sanggup datang...kami terawih disitu...sory r salah sana sini...saya pun budak baru belajar sebenarnya...tp overall ok la...lepas terawih tu aku terpaksa cilok jap ke group discussion ngn geng2 database security...sbb esoknya ada presentation...aku lak tak prepare ape2 pun lagi..huhuhu...mmg berani mati r sikit..


Terima kasih sebab datang semua ^_^

Alhamdulilah program Iftar selesai....lega gak rasanya...cuma kena menghadapi hari esok tu aku gerun sikit wkt tu...huhu...kena submit asgment network security,quiz, presentation database security...mmg rasa cam takut je nk hadapi ari esok...

tp last2....aku tempuhi gak r...alhamdulilah...semua ok je...aku present pun biasa2 je...huhu...lantak r,semua dah lepas wkt tu...ringan r sikit...sikit je pun...haha

ok la tu je nk kongsi minggu yg pack utk minggu lepas....tu xciter yg isnin-khamis tu...bz gak...tu xsempat nk update tu...huhuhu....TILL THEN,SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...