Pages

Wednesday, July 27, 2011

Satu kepala

Salam...

hurm...
semalam baru r bermula detik midterm-midterm ni...
perasmi pertama -> Applied Crypto...

seperti yg aku jgka...
soklan mmg mcm tu...
kalu tak masakan Sir Asrul rileks je kasi bwk 1 helai note dlm exam...
soklan mmg kena faham konsep...
kalu xfhm,meraban r jwb...mcm aku...huhu...
calculation lak...mcm biasa r,xpenah pun konfiden ngn ape aku wat...
time wat exercise,xde lak was2...time buat exam...mcm2 jenis was2 r dtg...
xpe r,aku pun mcm pndg sebelah mata je menda ni...xtau knp...

lepas midterm r yg ditunggu2...
haha...
makan durian yg amek drpd Rembau ari tu...
1 kotak tu...aritu simpan je kat umah Long...
dia pun xtahan dh...lama sgt simpan...dah bau 1 umah...
bukan xtahan sbb busuk or bau kuat...tp xtahan nafsu nk makan...
so ape lg,lepas abis midterm,solat2 jap...gi ke law library...
diorg ada discussion....
so port kami,main field r...xde org kat situ...senang sikit nk makan...
haha...xde pisau nk buka....pakai screwdriver pun jadi...haha..
lagi senang rupanya....

so pelahap la kami disitu...Aku,Mai,Long,Lily,Riz....Sham dtg lmbt...
1st sekali aku xsangka mereka2 ni hantu durian gak...lg2 si Long & Mai...
yup,aku jarang tgk pompuan pelahap durian semcm...haha...
selalunya mkn seulas dua dah settle...ini,selagi ada,sebat....
lagi2 durian2 yg dpt ni pun isi dia mantap2....
senyum aku tgk bilamana ada yg dah abis duk main2 lg ngn biji durian...
sampai aku nmpk mcm dia korek hidung pakai biji tu...hahaha!! jgn marah...
mati aku kena kejar nnt...

apepun best dpt geng 1 kepala mcm ni...tu belum kira gurau2 kat situ...
merepek je...part kawin sambil berlari tu jd topik yg xleh bla aku rasa....
mane la korg pikir smpi cam tu sekali..(korg ke aku yg pikir lebih sbnrnya? haha!..."haaa letih2...semput2.." ..haha!)

ok la,tu je nk update pun...bkn ada ape2 pun...sesaje je nk hilangkan ngantuk pagi2 ni...TILL THEN, SEE YAA..

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...