Pages

Sunday, July 03, 2011

AGM Silat Gayong 2011

Salam...

hurm...baru berpeluang tuk update...
sangat sibuk minggu ni...
tak sempat nak menaip pun...
rasa cam dah lama blog ni terbiar...
ada gak terasa nk berenti jap berblog ni...
tp maybe tak kot...
aku cuba sematkan kenangan2 aku di blog ni...

ok...rabu lepas Silat Gayong MMU telah adakan Annual General Meeting tuk sesi 2011/2012...
so mcm2 persiapan tuk wat menda ni....
Tahniah la kepada Direkter AGM, Nurus Sa'adatul Abadiah a.k.a Kak Long dlm gayong( haaa long, aku dpt eja nama ko...haha!)
tak terlupa jgk kat Mai Nur Afifah sbb bertungkus lumus buat surat tu surat ni,reka ayat tu reka ayat ni...sampai migrain ek...hahaha...sory r...tp tu la tugas S/U.


Terima kasih atas kehadiran anda semua..^_^

Mereka berdua byk wat kerja....terima kasih kpd mereka ikhlas drpd aku...bkn senang sbnrnya nk buat kerja event dan pd masa yg sama training silat pun kena attend...letih dia bleh kata double r...ye r silat lak lebih kpd fitness...so kekdg tu balik mmg letih...kena buat kerja lain lak tak kisah la study ke or keje kelab mmg mata ni berat,tp nk tak nk kena paksa sikit....(aku selalu wat cam ni)...

Ape pun...aku nk ucap tahniah kepada Organisasi lama & yg baru....
bagi yg lama,belajar drpd kesilapan dan improve drpd yg dulu....
bagi yg baru,semoga berjaya menghadapi 1 tahun ni....aku bleh cakap 1 cabaran yg susah....

Senarai2 AJK baru :

Nik Mohd Ridzwan ---> Presiden
Najib Rahmat Chang --->Naib Presiden
Mai Nur Afifah ---> Setiausaha
Nurus Saadatul Abadiah ---> Bendahari
Riz Fadhlin ---> Biro Teknikal
Mubarak Mohd Basir ---> Biro Informasi & perhubungan Luar
Mohamad Aizuddin ---> Biro Latihan

Penyerahan Keris kpd Presiden baru...haha...('Saka' dah beralih....)

moga2 AJK baru ni dpt berkerjasama seeloknya....apa2 yg berlaku kita cuba harungi sama2...jadikan Kelab Silat Gayong ni mcm adik-beradik ke-2 anda....aku akan cuba sebaik mungkin utk guide...lagi2 si Pres...huhu...anda masih baru lg dlm dunia management kelab...takpe2...slow2...bila aku tgk ko...mmg serupa mcm aku beta dulu-kosong,xtau ape....tp aku rasa ko mmg dh ada skill leadership tu...cuma x expose kat org....mcm aku dulu,agak anti bab2 pimpin2 ni....haha...tp ko dh ada...so maybe akan senang r sikit nk guide ko...btw,just prepare...aku dh ada list2 ape yg ko nk kena wat tuk org2 bwh ko...huhu..

Ucapan Mr.Pres Baru...isi yg ko kasi,personally aku ckp,ko dh nmpk ape perlu ko buat..

Dari segi kengkangan masa tu mmg xleh dinafikan....sgt2....huhu..even aku sendiri pun rasa cam xde masa...haha...padahal ada je...cuma xreti nk manage je...Ape pun selesai AGM,lega sikit je la...
pasal lepas ni ada Ice Breaking,Performance MMU Olimpik,Majlis Perlimau Tapak....fuh byk lg nk kena handle...aku riso 2 program ni...Ice Breaking & Performance....huhu...hari nya Sabtu & Ahad...sempat ke nk uruskan...kena training lg ni...kaw2 lg...huu....

ok la..cukup r tu dulu...ni pun still letih lg...baru balik drpd Beruas,Perak semlm...drive gi & balik...wohhh...Misi ari ni...siapkan FYP Part 1...!!

p/s: aku tak check lg bila midterm aku...huhu...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...