Pages

Sunday, July 17, 2011

Harry Potter terakhir~~


Salam....
yeah berakhir sudah cerita Harry Potter....
semalam aku luangkan masa tuk layan citer ni...
seperti biasa di AEON JUSCO MELAKA...
situ best...even ko dpt tpt depan pun, korg takkan sakit leher tuk pandang keatas...
sbb jarak skrin n kerusi pertama agak jauh...so
boleh diconsider puas hati...huhu....

review drpd aku...
ape yg aku leh ckp...
awesome !!! satu pembawakan imiginasi yg bagus...
means dr segi mcm mane direkter fikir nk wat effect2 perang tu mcm mane...
jalan citer tu mesti la kukuh kan...pasal asalnya drpd Novel...
so dia dh ada tulang belakang...
aku kagum ngn teknik2 cgi waktu diorg start perang tu...
pergh...mantap beb....so sume tu ilham drpd J.K Rowling la kan...
dia buat platform citer ni,Direkter interpret dlm bentuk visual...

terharu jgk ngn pengorbanan Prof.Snape....
org kata cinta abadi gitu....still syg mak harry hingga ke akhir hayat dia...
tp satu je yg aku tertanya2.....direkter tak tonjolkan sangat yg si Harry ni bercinta ngn Ginny Weasley...tau2 dah intim...walaupun dr movie sblm ni diorg dh bercinta...tp still xnmpk sgt...lebih nmpk dia rapat ngn Hermione...tp Hermione ngn Ron...huhuhu...

satu lg aku expect scene Voldemort mati mcm gempak r...tp mcm simple je...hancur cam tu je...cuma mcm mane cara nk bunuh Voldemort tu yg susah...ada sikit xpuas hati kat situ...
tapi overall ok citer ni....rekemen jgk tuk tgk bagi yg follow Harry Potter la...kalu x follow...pun boleh je layan...haha... lepas ni dh xde citer Harry Potter dh...tp kalu J.K Rowling terbuka hati nk wat citer Albus Severus Potter pun boleh !! huhuhu

hurmmm....
ape2 pun aku enjoy la hang out ngn bdk2 silat...
huhu...happy2 gitu....
lagi2 yg jenis satu kepala layan citer HP7 ni kan...
so bercerita sakan jgk la....
ape2 pun fun r kuar ngn anda semua...^_^

p/s: sedikit lega pasal tugas2 assignment dh settle...wat masa skrg....(jgn nk rileks sgt r) byk lg menanti minggu depan.

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...