Pages

Friday, January 28, 2011

kem1511

Salam...

hurmm...
alhamdulilah...ari khamis tu dah selesai la sume assignment aku secara rasminya...
waktu tu ada presentation Data Struct....
ape yg kami kena buat??
ROOM BOOKING SYSTEM...
basically aku wat biasa2 je...tgk org lain...siap mcm2 bleh wat...leh r tgk aku ada wat screen shot sikit...
ROOM BOOKING SYSTEM...



skang ni tumpu tuk final lak...hurm...ntah r...no komen pasal persediaan ni...almaklum la diri ni susah sikit nk faham something kalu tak kena caranya....still smpi skang mencari cara study yg berkesan & melekat kat kepala aku...skang ni masih kira mcm terpinga-pinga lg...kekdg tu sedih pun ada ngn diri sendiri...tp it's ok..cuba bayangkn kalu sume menda senang je kita tangkap...xde cabaran r...xde la keseronokan dia...menda2 susah ni r yg membuatkan something tu interesting...



ni apa lak??? haaa...ni program esok....

KONVENSYEN MEMPERINGATI 500 TAHUN KEJATUHAN EMPAYAR MELAYU ISLAM MELAKA...

pagi tadi,aku ada rehearsal kat tpt program anjuran ISMA & PEMBINA ni...kat dewan UTeM...
angaran peserta yg join adalah 3000 lebey...OMG...mmg ramai beb...lagi besar drpd konvensyen yg lepas....aku xtau cam ne nak hadapi esok...aku diberi tugas tuk jayakan gimik majlis penutup sikit...kena wat persembahan silat sikit...ni first time wat persembahan depan org2 ramai ni...serius...aku xtau r nk ckp cam ne tuk esok...fuh...tadi buat ok la pasal sikit org lagi...esok ramai kot...huhu...macam tu jgk partner aku...dia budak UTeM...cuma aliran silat tu kami berlainan...tp tu tak bermakna kami tak leh berentap sekali...asalkan namanya silat melayu...mmg boleh je berganding...harap2 esok ok la ek...doa2kan la ek...

ok la ...nak rehat...esok kena bangun pagi tuk program esok...TILL THEN,SEE YAA !!

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...