Pages

Friday, August 13, 2010

Darah = Terganggu aku

Salam...
huu...dah abis midterm Data Comm td...

bertungkus lumus gak aku nak memahami topik nyer...part2 last ni byk kena faham...
alhamdulilah...Allah berikan aku keupayaan utk memahami topik2 tersebut...

tapi Allah uji lagi ketika menjawab midterm tersebut...
Telinga aku berdarah !!

adoi...sume konsentrasi aku terganggu,ape aku tembak pun aku dah xtau,telinga aku tak dpt dengar sebelah kerana dipenuhi darah,terpaksa control ngn pegang telinga sepanjang masa...ia sebenarnya bisul dalam telinga...boleh pecah time nak jwb exam...maybe suhu badan panas. kot...terlalu kuat berfikir....hahaha...

ape2 pun pada yg tak kena lagi...jaga kesihatan betul2...bulan pose2 ni...mudah je penyakit datang...lagi2 food poisoning...jaga2 yek kawan2...makan tu berpada-pada...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...