Thursday, March 04, 2010

Tenangkan diri...renung...dan perbaiki....

Salam...

nak study tuk quiz esok...hurmm...
xde semangat lak...huhu...serabut kepala...
tak tau nape...apa yg difikirkan pun ntah la.xpe la....ape yg suda tu biarkan berlalu...
walaupun agak hampa sedikit...tp still bleh berusaha...
jiwa yang bergolak-golak ngn perasaan emotional[cewwaaah] ditenangkan oleh pemandangan dari tempat tinggi...

hahaa...cara aku nk tenangkan diri, duduk di tempat tinggi...dan renungkan ape yg telah berlaku dan sudah berlaku...rancang ape yg seterusnya...anda??

tapi skang xde dah tpt tinggi kat MMU ni bila Hostel di TUTUP..!! dulu tingkat 21 & 22 lah jd tempat kunjungan tika kepala ni berserabut..haha...

sini pun tpt selalu aku lepak gak dulu...di FOSEE tingkat atas...angin tiup sempoi2..(bkn sepoi2 bahasa..haha)...sejuk sikit..


tup2...tgk bawah...jumpa bebdk ni....rajin sungguh study...bagus2...


4 celoteh:

~SZI~ said...

bukan mata,buka telinga, dan dengarlah alam berbicara kepadamu..

p/s: dok tmpat tnggi mmg best.. tp jgn plak pasni try2 nk jd superman plak dari ats tu ^_^

Aizuddin said...

huhu...
nk try jadi Jumper..lompat dari atas...haha...
kalu jd superman pun ape salahnya...bukan selalu..haha

aPiHaSe said...

tido pn sodap kat ats tuh..haha

Aizuddin said...

haha..duk atas tu...
mmg kering r ketiak aku sentiasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...