Pages

Thursday, December 03, 2009

Who Want to Be a Millinaire

Salam....
hurmmm...
ringan rasanya kepala lepas midterm test tadi....
tak berapa nk tak sgt leh wat pun =.=!!....
tapi tak kisah...aku happy...sbb aku ada membanting neuron2 aku tuk study subjek ni...
sebelum ni asyik sibuk memanjang smpi nk sentuh buku pun kejap2 je....
naik muak asyik sibuk je....tapi kali ni...dah lepas sume benda...time tuk fokus,fokus n fokus...
aku akan cuba minimizekan benda2 lain...cuba tumpu,tumpu n tumpu tuk study...jadi nerd sekali sekala best aper....hahaha....


ape kena ngn tajuk kat atas tu?...
haaa...hari ni ,selain midterm Discrete,ada game tuk subjek Programming...!!..
kreatif jgk idea ni...dulu,time mula2 dia propose nk wat game ni...aku pikir mcm tak best jer....
tapi bila main dalam ramai2 tu jd best lak... game nya sama mcm Who Want to be Millionaire....cuma soklan2 dia soklan pasal programming...soklan2 dlm game flash tu suda di ubah oleh lecturer tu....overall sume terbahagi kepada 3 kumpulan....kump A, kump B & penonton....so boleh pilih sama ada nk pilih masuk bermain atau jd penonton dgn sain kat attendence yg lec sediakan...aku tersain kat bhgn peserta lak...huhuhu...layan je r...walaupun hakikatnya x terer pun programming....konsep ntah lari ke mana.....main je r....sbb game ni berbayar ....satu kepala seringgit....so kalu menang kami akan dpt duit pihak lwn...wah3...dan pemenang dikira bila salah satu kump dpt jwb soklan pada paras tertinggi....
ditakdirkan kami kump A dapat turn ke-2 tuk main game tu...so advantage kat kami tuk susun strategi lepas tgk lawan kami main game tu.....so pihak lawan jwb smpi separuh soklan n salah...so diorg berada di paras RM1000... kami pun pikir...hoooo..sampai soklan harga RM 2000 suda...pastu stop....kira menang jgk r...sbb tinggi dari RM 1000....bila smpi kat situ...dah ckp stop dah...tp lec ckp "cuba la lagi proceed tuk tau soklan2 mencabar lagi"...so kami pun proceed....kemenangan dlm tangan dah...talian hayat pun masih penuh....proceed punyer proceed punyer proceed....sampai ke last soklan..!!! RM 1 000 000..!!!...wah...hebat giler bebdk ni[aku duk rilek je..org ckp B,aku pun sokong B jgk hahah]and lastly kami MENANG!! wah3....hebat2 budak ni....tercabar rasanya...sbb ada yg aku xtau tp diorg tau...kebykannya mmg aku xtau =.=!! hahahaha....xper la...kami bwk balik wang tunai yg telah dijanjikan...huhuhu..

Habis kelas tu...ke Library lak destinasi aku seterusnya....lama giler x gi libry....duk usha sana usha sini..wow!!hahahaha[jgn pikir bkn2..sekadar gimik shj].....sedap hati bila dpt study semula...huhuhu...walaupun kondisi badan x berapa molek...tp xpe...layanz.....


itu dia...!!! 1 Million..!!!

kita zoom ckit...kasi sume clear..wah!!!!! marvelosssssssss...muah..!!

haaa...study2..jgn x study....yg dah lentok tu bkn ape....tgh study dlm mimpi...sbb dlm reality x paham...mane tau dlm mimpi paham kan....so diorg tgh try r tu.....

haaa...ni depan bebdk depan meja aku...duk facebooking r tgk movie r....yg tgk movie r yg menganggu konsentrasi aku sekejap....tgk cam citer korea....ada heroin cantek..!!! hahaha..terus terganggu kejap...aku terus pandang buku balik n ckp "betulkan niat,betulkan niat"...study2...hahaha....(nak tgk jgkkkkkkk)...pakai earphone...n layan lagu...lupakan yg lainnnnn...


2 celoteh:

Anonymous said...

ahha..study2
tp,x napok pon din kt lib..yo ko x ni g lib ni??:P

Deen said...

din duk tingkat atas sekali...
duk hujung2 sikit...baru leh skodeng sana skodeng sini..hahaha(ketawa jahat)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...