Pages

Thursday, December 31, 2009

Sayonara 2009....

hmmmm.......
Salam.....

hari ni merupakan ari terakhir utk 2009....
Esok....secara rasminya aKU sudahpun berumur 20 tahun...
pergh....cepatnyer....dah umur 20 dah...rasa nk sebut belas-belas lagi...hurmm....

bila diimbas balik...dah macam2 aku tempuhi....
ada perkara yg sukar tuk membuat keputusan...
perkara yg sukar tuk diceritakan...
perkara yg takut tuk ditempuhi....
perkara yg membuatkan aku tersenyum sendiri atau termenung sendiri...
hurm...sedar x sedar sume aku hadapi satu per satu.....
dan benda ni sikit2 mematangkan pemikiran kita sebagai pemuda/pemudi.....
dan bersyukur kepada Allah kerana memberikan aku pelbagai nilai murni dalam pelbagai cara....
betapa cantiknya apa yang Allah rancang......alhamdulilah....
betul kata orang2 tua..jatuh naik kita merupakan asam garam dalam kehidupan....
terimalah dia seadanya....

Dalam menyambut Tahun Baru ni...jgn lupa lak...dah 14 hari sudah berlalu kita masuk tahun baru utk Kalender Islam...jgn kita igt versi orang putih punyer tahun baru jer...yg Islam sendiri lupa...huhuhuhu...

huh~Sekarang sudah pun berada dirumah...punyer r nk tahan tuk tunggu malam tahun baru baru nak update...hahaha.....duduk umah..mcm biasa r....merehatkan diri sepuas hati r...
sekarang duk layan Detective Conan jer memanjang....dari dulu lagi suka tgk anime ni...dengan penyiasatan dia yg mempunyai bukti2 yg kukuh...ada jgk aku comparekan ngn Death Note....L nama character tu...nak banding ngn Character Conan....Conan lagi best dari segi detail penyiasatan....setiap detail tu mempunyai bukti2nyer yg tersendiri....mcm L lak...ada andaian dia yg aku rasa timbul pertikaian sikit...dari mana dia tahu...tapi tak kisah r...dah pembuat cerita tu nk wat dia cam tu.....cam tu r jadinyer...hehehe....

apepun.....SELAMAT TAHUN BARU kepada sume kawan2 ku yg bersama2 kita telah harungi bersama.....dan tak terlupa juga kepada semua pembaca blog ni......(ada ke?..hahaha)....ok2....

Lagi 1 jam lagi akan ku cakap Sayonara 2009.....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...