Saturday, December 26, 2009

5 tahun berlalu...

Salam....

alhamdulilah....sekarang aku sudah pun abiz final..!!!
utk Sem 2 ni....so cuti Sem la pulak skang ni...tp malangnyer tak kena time...kita nak cuti...
Ipt lain dah nak masuk balik dah....adui....

Hmmm...baru beberapa hari yg lepas result PMR keluar...ada saudara aku yg amek PMR tahun ni.....berapa la dia dapat yek....? Seramai 28,188 pelajar atau 6.37 peratus daripada 442,721 calon memperoleh semua A ...tahniah...satu peningkatan banding tahun lepas....

baru pagi td kita digemparkan ngn insiden kemalangan Bas Sani akibat pemandu terlelap beberapa saat jer....
kemalangan ngeri itu yg menyebabkan 10 terkorban utk tanggal 26 Disember ni....dan sedar tak sedar jugak dah 5 tahun berlalu sejak peristiwa Tsunami yg meragut byk nyawa...terutama warga Acheh....hurm...

mcm2 berlaku bila menjelang penutup tiap2 tahun....Ya Allah,ku harap jauhilah aku,keluargaku dan kawan-kawanku drpd malapetaka yg berlaku disekeliling Ya Allah~~









p/s: maut boleh datang menemui kita dimana-mana.......

2 celoteh:

Yard said...

ak igt 5 taun ape
rpe2nye kes acheh

Aizuddin said...

ye r....ape lagi...
just sedikit reminder...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...