Pages

Friday, December 18, 2009

Salam Maal Hijrah 1431

Salam...

tepat selepas maghrib tadi...bermula la tahun baru dalam kalender Islam...

saya nak mengucapkan Salam MAal Hijrah kepada sume...

moga2 tahun baru ni...pasang niat yg baru tuk perbaiki diri....

alhamdulilah aku sekarang baru pulih sikit daripada demam panas....

pergh...menyeksakan tul...lagi2 dekat nak Final beb...tetbe lak bleh demam...

elok2 dah cuba spend 2 minggu terakhir ni tuk belajar diganggu lak ngn demam ni...

lari time management aku...nak catch up balik lusa dah exam...hurm....

byk lagi perlu difahamkan....

dan selepas sembuh ni...bila study balik...x mcm sebelum ni..senang hilang fokus....

sebab ape? sebab masih x sembuh sepnuhnya lagi huhu....ada batuk2 lagi...yg paling aku riso skang ni...

PENING...yg ni mmg tak hilang2 lagi dari ari rabu lg...bila mengadap buku pun pening2...duk bergoyang je dunia ni ditambah ngn berdenyut sikit...adui...hilang konsentrasi...aku riso...aku bimbang...final LUSA ni...!!

Programming lak tu....adoi~~~ ok2 la...xnk tulis pjg2...skang nie mmg tgh pening...woowooowooww....

aku akhiri entry ni ngn msg yg diberikan oleh Cikgu Silat aku sempena Maal Hijrah ni..tertarik ngn ayat2 dlm msg tu...

Sebening air Wudhu',
Sesuci Al Quran,
Semerdu alunan zikir,
Seindah solat 5 waktu,
Setenang hati yg tiada benci & dendam,
andai tanganku tak sempat berjabat,
jika mukatak sempat bertatap,
bukalah pintu maaf untuk kami,
SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH.

2 celoteh:

Princesa3290 said...

Good luck exam!
Insyaallah esok2 baik lerr demam tu...

Deen said...

harap2 macam tu lar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...