Pages

Sunday, November 20, 2011

20.11.2011



 Salam...


hurm...
lama gak aku x update...
agak serabut sikit walaupun byk masa minggu ni...
ni sekadar update sekejap je..
apa yg aku buat ari ni..
memandangkan tarikh cantik...
sesaje je nk lakarkan aktiviti ape yg dibuat..
kali ni berpeluang ke Pusat Akuatik Hang Jebat...
tempatnya dlm kawasan Stadium Hang Jebat...
ada la dlm 15-20 min dari MMU Melaka...
dah lama dh nk gi sini...sebab member dah ada yg gi...
alang2 time aku naik bukit beruang ngn kwn2 silat,
salah seorg drpd kami sebut lak pasal swimming kan...
terus planning nk gi...
untuk masuk tempat ni, kosnya
Dewasa : RM 3.00,
Kanak-kanak : RM 2.00,

lawakan kolam ni..huhu

syarat utk main kat kolam renang ni lak,kena pakai pakaian renang...
tak boleh pakai pakaian biasa...
gigih kami gi beli kat kedai Sukan Antarabangsa...wahaha...
kedalaman kolam ni standard r...nama pun tpt sukan kan...
lebih kurg 0.5m(rasa mcm lebih je,paras bahu aku paling cetek pun) hingga ke 3 meter dlm...
aku try sume...1st time masuk dalam mcm tu...
kena ada org jaga r...kalu x reti berenang gtau,aku pun cam tu gak...huhu...
bak kata kwn aku, "ko ni reti berenang,tp apungkan diri xreti...pelik..biasanya kalu reti berenang,konpem reti apungkan diri"...x kofiden..hehe
tp jgn riso,sentiasa ada org jaga...

 ape2pun mmg best r...
Ni salah satu sukan tuk naikkan stamina...huhu..
Insya Allah plan akan dtg akan ada lagi...
huhu...Sem ni aku nk bersukan je...asyik bersilat je kan...try sukan lain la pulak...
mau jaga stamina...hurm...elok tuk badan...
ok r...tak tau nk update ape dh...hujung2 minggu ni,keje xjd ape jgk...
sgt ssh nk ikut jadual...hurm...TILL THEN,SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...