Pages

Tuesday, November 01, 2011

1.11.11

Salam...

haaa...sesaje je nk update..
hari ni saje 3 entry masuk yg ni...
huhuhu...
tak tau knp terlebih rajin nk update...

sesaje je nk ckp...
yeah !!!!!
1 error dlm FLARToolkit aku baru dpt solve...
rasanya dulu try google2...
xjumpe lak solution dia..
kali ni jumpa pulak...
Alhamdulilah...

tp jgn nk gembira sgt la...baru 1 menda baru...
baru part nk jdkan webcam berfungsi baru...
belum lagi part masukkan image 3D lg wooii...
jgn gembira sgt Aizuddin !!

teruskan !!
btw,alhamdulilah jugak sbb Surgery mata ayah aku berjaya semlm...
teknik laser la katakan..canggih
mudah je..tak smpi setengah jam pun...
aku xrisau pasal surgery tu,aku just riso pasal semangat ayah aku je...
dia bukan jenis gi hospital punyer org...
dh dgr citer lwk2 dia dh smlm...
lepas ni tak yah pakai spec dah la...huhu..
kembali muda r !! hahaha

ok2...sambung wat FYP balik...
*tutup tab blogger,sambung FYP....sambil tgk kpd Tarikh 1.11.11

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...