Pages

Friday, November 11, 2011

11.11.11

Salam...

hurm...
tarikh hari ni cantikkan??
mcm2 spekulasi pasal tarikh kat atas tu...
disebabkan nombornya lawa & sekali seumur hidup,
pastinya ramai yg ingin membuatkan tarikh ni bermakna tuk setiap individu..
ramai yg kawin,declare tunang,dpt anak or ape2 la..
bagi aku??

xde ape2 yg istimewa aku buat...
just siapkan assignment Computer Virus...
hurm...byk aku bersabar ngn asgmnt ni...
bknnya ngn arahan pasal asgnmnt tu..
benda tu aku jelas..
just teamwork dlm group tu lambat sikit...
2 org je pun...org lain 4 or 5 org....
so,kalu salah seorg lmbt respon or xbuat keje...
seorg akan merana...hurm....
asalnya aku fikir mybe dia drop ....
dengan baru kebah demam pas raya ari tu...so aku gagahkan diri buat..

hari2 aku ngadap menda ni...
terpaksa tinggalkan FYP aku...
alhamdulilah...siap jugak assgnment ni...
groupmate tunjukkan diri 2 ari sebelum week 4 tutup tirai...
so kerja pun dpt dikurangkan bebannya...
sabar tu sentiasa ada buahnya...kebiasaannya manis hasilnya...
cuma lambat or cepat je...
dan dlm kita duduk dlm kumpulan...
perlulah kita cuba ikut rentak dia dahulu sebelum kita suruh dia ikut rentak kita...
situ perlu byk bersabar,seriusly mmg kena byk2 bersabar =.=...
tak semua rentak org kita boleh adapt cepat..
slow2...lama2 boleh la adapt....Insya Allah...

bila difikir2 balik...
boleh ke aku harungi sem ni???
ni baru 1 assignment...tu pun baru part 1...
jujurnya aku kata, stressnya tu byk..cuma xtau dh nk expresikan
mood stress tu mcm mana....sentiasa aku kata dlm diri aku...
"boleh,boleh...kita cuba dulu"
hurm....xyakin sbnrnya,cuba menipu diri sendiri...tu belum ckp pasal FYP lg..
masih byk lagi aku kena buat tuk FYP ni...
dan masih buntu tuk mencari jalan tuk ke peringkat seterusnya...
so cara nk lepaskan stress macam mane???
haaa...bykkan bersukan,layan menda2 comel (miru ada ^_^)...hahaha...
betul la org ckp,ada binatang peliharaan mcm kucing/arnab/burung dpt menghilangkan stress seseorg...
kalu aku serabut,aku tgk dia,usap dia...hilang serabut aku kejap...hurm...
miru ni pun dh beberapa kali cuba diambil ngn tuan dia..
tp miru still jgk dtg sini...dh lekat la kot...nak wat cam ne kan..
layan kan je..

ok la...malas nk emo lama2...mood emo dh lama hilang lepas layan Family Outing ptg td...
drpd emo,baik aku sambung FYP aku skang...
TILL THEN, SEE YAA

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...