Pages

Tuesday, December 14, 2010

Reunion

Salam...

hurm...nak update lagi pasal aktiviti cuti...
tajuk kat atas tu merupakan penyebab besar aku nk balik hometown..
haha...mane taknyer...
dah dekat 3 tahun gak r aku tak jumpa member2 lama...
asyik2 cuti tak sama...
kalu time diorg nk jumpa,aku lak ada hal...
macam raya puasa lepas...
diorg2 ni sempat wat konvoi raya...tp aku tak dpt nk join pasal cuti seminggu...
seminggu aku ada kat kelantan so tak leh la nak join bdk2 ni kat temerloh..huhu...
syg...12 rumah tu...

so kali ni dpt just reunion tuk 4 org je pun...
ni pun kira ok r...kalu tak, nk jumpa 1 org pun ssh...
sape yg ssh nak jumpa tu?? aku r sape lagi...
ari sabtu kat kfc...huhu..temerloh ni mane la ada sgt tpt2 lepak yg best...
kitaorg makan2 je r kat situ...
aku,Syafiq Joe,Syafiq Norazami & Muhaimin...
ni sume member2 rapat aku time kat sekolah agama dulu...
masing2 berpecah bila PMR...aku & Syafiq Joe ke MRSM...
Syafiq Norazami ke Sekolah Teknik Pilihan & Muhaimin Ke Ma'ahad SAS( sempat sebulan gak kat sini sebelum ke MRSM)...
so masing2 berpecah...ikutkan ada lagi geng2 lain...cuma tak dpt dtg...kira kamceng r,tp sume pecah time PMR...huhu...satu anjakan paradigma r kat situ...haha..jarang 1 batch pindah ramai2...batch aku time tu yg ramai pindah, aku rasa r....

So,Alhamdulilah dpt berjumpa semula...mcm2 benda citer kuar....kongsi pengalaman masing2 even jumpanya just 2 jam je...
Sorg kat UTP,Sorg kat MMU,Sorg kat Maktab perguruan & Sorg kat matrik UIA(baru abiz tahfiz)...so masing2 ada arah masing2....Insya Allah lain kali jumpa lagi....

p/s: bdk2 MRSM bila nak wat reunion ni?? huhu...bdk2 MRSM ni baru aku jumpa 4 org je pas SPM ni...cepat la wat...haha

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...