Pages

Wednesday, December 22, 2010

Alhamdulilah~~ xdpt buat...

Salam....
terasa nk luah kat blog setelah ape yg jd ari ni...

Isnin-Labtest Data Struct & anta assignment
Selasa-Quiz Client-Server
Rabu-Midterm Info Theory
Khamis-Midterm Client-Server
Jumaat-Quiz Comp Network

huhuhu...setakat ni dh selesai smpi Rabu...
outputnyer??? sgt 10x mengecewakan....Lab Test cam haram.....igt2 lupa code,tapi tak leh wat...
Quiz ok r....

tapppppppppiiiiiiiiiii...................

Midterm Info Theory sgt la .....mengecewakan !!!!!!!!!!!!!!!!
aku terasa cam nak mengamuk je dalam time jwb exam tu.....satu haprak pun xleh jawab...
otak blank !! terasa mcm baik xyah study n terus je dtg jwb exam.....
totally haprak !!!!....

apepun...aku bersyukur...bersyukur aku masih lagi merasa nikmat yg Allah kasi pinjam...dia masih memberi aku nikmat rasa frust,nikmat ingat dekat Dia time kita tgh susah....walaupun manusia ni selalu igt tuhan time dia susah,time senang tak pulak igt kan,tp at least masih diberi peluang utk rasa nikmat tu,drpd yg time susah duk mencarut sana sini....tak igt tuhan gak...so...aku still bersyukur...
walaupun terasa cam perit nyer Ya Allah...

setiap yg Dia tentukan,ada hikmahnya....percayalah yg Allah lebih mengetahui lebih drpd kita...just trust Allah...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...