Pages

Saturday, December 04, 2010

Fasa December

Salam...

sekarang ni tak tau nak buat ape...
so decide nak update blog...
mcm biasa r,lama tak berkarya ngn tgn sendiri...
huhuh...
kekdg tu nk update,tp tak sempat...
bila ada masa lak,tak tau nk update ape...huhu

hurmmm...
citer pasal ape ek....hurmmm...
ok la, minggu lepas...bermula la minggu midterm buat student MMU...
dan utk aku,dah lepas 1 midterm...Resource Management Technique...
tu baru test 1....ada lagi yg menyusul..
buka cuti ni berderet la midterm tuk aku...
so aku harap...cuti midterm break ni aku dpt manfaatkan sebetulnya...
malangnyer wat masa ni,aku rasa malas2 lagi...almaklum la..bila kepala set cuti...
mmg satu badan la cuti...huhu...bila aku nk tukar perangai ni...
sebenarnya takde menda sgt nk citer ni...haha..

haaa...aku kongsi r video time kami training silat....2 minggu ni bila hari khamis,kami akan buat latihan lompatan...alang2 tempat latihan pun Aeroart..tpt yg jatuh tu kurang la sakit sikit...so buat r lompatan...kebetulan tak lama lagi ada ujian kenaikan bengkung buka cuti ni...so mmg bagus r tuk train bebdk ni kasi mahir sikit....sbb ramai fail kat bhgn sini...takut nak melompat...
aku share la sikit2...benda ni berlaku khamis lepas,abis midterm Resource Management aku,terus gi training..hehe



Mengambur(melompat) ni salah satu yg di uji dlm ujian kenaikan bengkung...utk naik ke putih - 3 org,utk naik ke hijau - 5 orang,utk naik ke merah - 8 org...tu untuk anak kambing(anda leh refer kat video tu)


ni versi tak jadi...mmg hampeh sume...belaka takut nak mengambur...





ni lak rukuk...so kena lompat tinggi org rukuk la...utk naik putih - 1 org(xsilap),utk naik hijau - 3 org,utk naik ke merah - 5org



yang ni just flying kick...ni senang je...just nk kena kemaskan gaya tu...ni utk naik putih kalau tak silap...naik hijau n merah tak sure lak...yg backflip kick tu just tambah2 je...saje2 main



huuuuu...tu je la nak share...sory kekosongan idea lak nk kongsi ape...btw,aku kena wat preparation gak..pasal aku pun nak naik bengkung gak..dah 2 tahun tergendala sbb clash ngn hal2 yg lagi penting...

p/s: kebelakangan ni aku duk fikir pasal 'benda' ni jer...perasaan membuak-buak nk buat benda ni...tp aku xleh layan perasaan ni,pasal aku tau,kalu aku layan konpem aku lalai tuk masa akan dtg...tp tu lumrah tuk sesiapa rasa benda ni...kena tahan dulu...haha,sabar,masanya akan tiba...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...