Pages

Saturday, July 10, 2010

Masih mencari

Salam..

berblog lagi aku rupanya...
huhuhu...
igtkan dah malas nak update dah...
tak byk benda nak citer or kongsi...
lately byk luangkan masa ngn bebdk silat...
hehe...best...tak sangka junior2 kali agak sempoi...
junior dlm silat...tapi umur...huh...lebih tua drpd aku...hahaha
ape pun best la tgk gelagat masing2....giler2 gak kepala...
takde yg gedik2...manja2...poyo2...hahaha...bagus2...i like...
yg gurlz mengalahkan laki perangai...otai n slumber je....bagus2....
boleh kata sesape yg masuk gayong mcm tu perangai yek..tp touching2 jgn....yg tu aku x suka...haih....buat depan aku,aku pelangkung sekor2....
kpd saudara Riz,selamat menjalani proses berhenti merokok...igt perjanjian kita...dapat berenti seminggu,kami belanja ayam golek....hehehe...tp terhisap dlm jangka masa tu ko lak kena belanja kami 1 minggu!! hah!! n kalu berjaya seminggu tahan n lepas tu hisap balik,belanja aku 2 minggu berturut-turut...!! hah !! lagi best....hahaha...main ngn kepala aku...mcm tu r...sape suruh kasi aku jd mastermind...ape2 pun selamat berjaya lah...takpe,slow2....

hurm...sampai ke minggu ni,aku masih lagi mencari-cari....blur lagi....tak tau mane nak mula....byk sgt subjek nak kena tumpu...sampai tak tau mane nak mula...dah la sume pun aku blur jer...dgn guna BI nyer...ckp tak henti je...aku nk imagine satu dah explain menda lain dah...jwbnya terlepas la yg diterangkan...hadoiyai...tak leh ke slow2 sikit...aku dah la payah sikit bab2 english ni.. ape pun aku masih cuba menyusun mane nak study dulu....8 semuanya...ape aku nak buat??? byk nak kena tumpu...masih tak nmpk hujung pangkalnyer...
last2 aku layan kartun lagi best...dpt gak layan 2,3 anime time ada masa...huhu...
risau gak benda ni berlanjutan sampai ke Final...
mintak la supaya dipermudahkan...
tp kalu mintak tak cuba usaha,tak guna gak...
minta diberi peluang utk ada kekuatan tuk berusaha tu...
esok bermula la kelas Ethical Hacking....I wonder mcm mane la keadaannya...
agak excited...heh heh heh
harap2nya bleh catch up la....
nmpk time sesi taklimat dulu sume dah mcm terer2...
8,8,8,8,8....no ni sering bermain dalam kepala aku...wahahahahhaha....

btw,sebelum terlupa,HAPPY BIRTHDAY kepada AIDA ZAZREN...tua dah ko...tinggal takde janggut je...haha

p/s: grading silat datang lagi..!!! waaah....setelah 3 tahun duk takuk ni je...berjayakan aku utk naik ke peringkat seterusnya...?? wait n see....byk nak kena igt...byk nk kena mantapkan...fitness kena jaga...kena jog ni...tp apekan daya padang dah di'cantas'...haha ada tpt lain nak jog???

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...