Saturday, May 08, 2010

Penceroboh ke-2!!! yeah....

Salam...

huhuh....

yeah..!!! kami Melawis 6 sudah pun dapat menangkap penceroboh ke-2 !!
begitu excited sekali...
mmg malang r nasib tikus ni menunjukkan diri ditempat terbuka....
tgh2 kami(merujuk kpd aku & Hazri) menonton TV,tetbe nampak la natang ni di muka pintu bilik aku...tikus ni yg kami cari..!! tikus yg begitu berani menonjolkan diri sejauh tu.....
tikus ni pun berani memanjat tpt2 pinggan mangkuk...agak bahaya disitu..berbanding yg lepas...yang pertama tu hanya berkeliaran di tong sampah n lubang dia je...tak berani jauh2...
yang ni extreme sikit...
so jerkah la dia...tup2 masuk bilik aku...wah...chance!!! tpt tertutup....apa lagi...misi mencari penjenayah bermula....
first thing ape kena wat??
haaa....tutup dulu kain pelikat...kang nanti dia masuk dlm kain...tak pasal2 hilang something lak...hahahaha...pasal pernah ada pengalaman sebegitu rupa...tp bkn aku la...huhu...mengelabah abis...hahahaha...
dengan pantas amek penyapu...mencari tpt mane dia menyorok....

jeng3....ni tpt yg kami jumpa penjenayah tu...hahaha...

duk tonyoh3 ngn penyapu...dia tersekat...yeah...peluang2 !! amek pelekat tu ..kita sendiri yg lekat kat dia...huahuahua...
jadi la seperti dibawah...:

besarkan??


yeah...ada rakam gak...tp bila dah tgkp r....nk rakam sesi penangkapan tp tak cukup kakitgn...
kali ni tak sempat nak wat proses 'pengawetan' tikus...huhuhu...rujuk video lepas...tp sound tak kuat la pulak yg tu...kalu dgr,mmg ada step2 merapu...huhu..

video

7 celoteh:

Wan Haffiz said...

baik punyer..huahua

디야나 said...

ahahahha...klakar la..
btw same goes to me..
pg td bpk aku pon dpt tngkp tikus yg slame ni menghantui rumah aku..
abis roti baru beli x bukak ag pon die kebas~

Aizuddin said...

hahaha...
yes2...
say no to tikus..!!

.: F@!n :. said...

sampai mengah yer ko din..hahaha...besar punnyyyyeerrrrr....

Aizuddin said...

mengah tu bercampur excited ngn kehulu hilir pegang kain pelikat...hahaha...

yea...besar punyer..!!

Afifah said...

hapa ni, tangkap tikus pun sempat korang ambil gambar! haha!

btw, best lagu blog! =p

Aizuddin said...

mesti r fifah...
bukan senang nak tangkap 'penganas' ni....
mesti kena ada kenangan sikit....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...