Pages

Wednesday, October 21, 2009

Pendekar Se-abad 5 di UM

Salam....
untuk mengotakan kata-kata pada entry lepas...
kali ni aku upload gambar2 yg aku ada pada program silat yang lepas....
Tournament di UM..(Pendekar Se Abad-5)...
Kami hanya dapat membawa balik 1 Gangsa je..huhuhu...
yg lain terkandas di dalam gelanggang...hebat ko Chu dapat Gangsa,baru masuk je tu dh dpt gangsa...wawawa...
takpe2...next time kita cuba lagi yek...malas nk tulis byk...tgk gmbar di bwh...

EVENT :KEJOHANAN PENCAK SILAT PENDEKAR SE-ABAD 5
TEMPAT : UNIVERSITI MALAYA
TARIKH : 9-13 OCTOBER 2009


ni sume pendekar2 warisan akan datang...Insya Allah[sesi bergambar]


Perlawanan pertama utk kami..Abg Zack vs Uitm Perlis...

bebdk ni amek masa utk training kat belakang stage...tu la xnk training awal2 sgt...hahaha



Perlawana Leen Vs sape ntah....


"Jatuhan Sah!!" jerit wasit dalam hati...[padahal wat bahasa isyarat je]

Perlawanan Amir...mmg lawak la wkt ni...ada ke patut time nk lawan wat gaya ntah ape2....sakit perut aku kat luar ni tgk....memain je keje...

Jurus Wajib Puteri..

Kak Dayah wakil UM utk Jurus Tungal(solo)..tu tgh main tongkat panjang & parang

Perlawanan yg interesting...si Tasha,Freshie ni boleh wat gaya ala2 gedik dalam gelanggang...siap ngn cat walk la,n mcm2 lagi la...sume gelak tgk gaya dia ni berlawan...bab kata bebdk UM ni "perlawanan paling AYU pernah aku tgk"..hhaha

Yang ni lak Sham Vs Uitm Perlis...ni pun xleh bla...time pasang(bersedia)..boleh lak wat gaya naruto.....kumpul chakra la kononnyer....tak pasal2 pihak lawan tu marah..igtkan menyindir dia....tp alik2 bdk tu kecut lak ngn sham....bdk panas baran la katakan...hahaha

Pada masa yg sama jgk..ada pertunjukan wayang kulit dekat2 ngn dewan tournament tu...aku singgah jap...igtkan speaking kelate la...bhsa melayu baku rupanya...lain je bila dgr....

ni citer pasal binatang ngn manusia...ape yg tak puas hati tu aku xtau..sbb tgk separuh jalan...yg pasti time last event ni ada lucky draw...tu jer yg nk tackle nyer...malangnyer x dapat...huhu

sambil2 bersilat...ada jugak disediakan kelas muzik...hahaha...best r tgk ada yg terer main piano...ni la satu alat muzik yg aku teringin sgt nk belajar....dari kecik smpi la skang...masih teringin nak belajar....

sesi bergambar....excited sgt smpai naik2 meja ni...

ni sindrom overexcited sampai tertonggeng sambil bergambar ni....hadoyai...

amboi2 segaknya abg2 kita ni....mcm charlie's devil..hahaha

ni gaya pasang ape ni....jari tu jaga2 Riz...sekali kena terajang terus patah kalu ko wat cam tu(tgn kiri ko)..

happy semcm je....

suasana tgh photoshoot...Fadira a.k.a Kak Roy...ada disitu..tak sangka leh jumpe bekas classmate aku kat MRSM dulu...antara bdk yg selalu kena nyakat ngn bdk2 laki kelas aku....

Majlis Penutup...sume IPT berkumpul...

Bersama-sama menyanyikan lagu Gayong

Perghh chu..amek Restu nampak ngn Cikgu Rizal..

Ni dia pemegang Gangsa kita...bangga la tu...

Majlis Bersurai...

UM berjaya mengrangkul Juara Keseluruhan...sume tgh wat cheers diorg tu...

haaaa..yg ni jgn caya ni...walaupun pegang trofi Juara Keseluruhan & 3 Pingat...jgn caya ni...hahaha...model je ni....

UM ni dekat ngn Menara TM rupanya...dpt aku snap kejap kat Kolej Kediaman...adakah aku ditempatkan disitu suatu hari nnt??? ntah la...



Kat UM jgk ada Karnival Feminin....byk perihal wanita disediakan di setiap Booth...mcm program Usrah la jgk la kalu kat MMU ni...ada gerai jualan buku....tetbe terbuka utk aku beli buku..tak tau kenapa...walaupun aku tau aku payah nk baca buku ni...tp tetap nk beli gak...



haaa...buku ni menarik minat aku utk beli...bila baca je tajuk dia...terus rasa mcm nk beli...cuma aku tahan smpi hari akhir kami kat UM tu...


yg ni lak buku yg aku cari2 selama ni...yg ni edisi ke-2...edisi pertama still x jumpe lagi...one of my hobby...playing Magic tricks...


Buku ni la,buku yg mmg aku nk beli sgt2....tp apekan daya....dah abis duit la pulak wkt tu...tak tau la lak ada jual buku2 cam ni wkt tu...jumpe pun time ari last kami....nyesal x kuar duit awal2...hmmm sape ada leh kasi pinjam???

haaaa....tu la serba sedikit yg boleh dikongsi.....program yg mereka wat ni besar....mampu ke aku nk wat kat MMU lak??? ntah la....tak yakin......wassalam...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...