Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Salam...

haaa...hari ni dah malam raya dah pun....
esok sudah raye sihhhh....
sekejap je bulan ramadhan dah abis...
org selalu ucap selamat graduate dalam bulan ramadhan....
tapi aku pikir2 balik...aku graduate ke???
rasanya x lagi...kena repeat ni...byk lagi kelemahan diri yg perlu aku perbaiki...
bila diimbas kembali...mmg byk benda aku tempuhi sepjg ramadhan ni...
paling aku tak boleh lupa perasaan "tu"....ape dia? shhhhhh~~ aku dah lupakan benda tu sume...
bulan baik ni buka cerita baru....

so yg nak diketengahkan adalah

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN
DARI SEORANG HAMBA YG KERDIL NI


maaf atas semua kesilapan aku selama ni..(-_-)

p/s: wish kat dlm blog penganti drpd wish dlm kad raya n sms(kedit dah abis tuk balas msg kwn2)...suriiiii....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...