Tuesday, September 08, 2009

Gambar-Gambar Iftar Gayong



Tengah tunggu peserta lain..calling sana calling sini tuk tau kat mana diorg skang...sempat lak si kak ain n jiah peace kat situ...




Ni video potong memotong antara van aku,van 1 dan kereta cikgu Zamir(nissan Sentra)




satu lagi video potong memotong di lebuhraya....ni yg sempat dirakam...ikutkan lebih 7 kali insiden yg sama berlaku...
sedikit briefing kat bebdk arab ni..
bergambar sekejap..
on the way ke bilik operasi Gayong UKM
smpi dah...diorg siap ada bilik operasi lagi..mantap...
adakah anda percaya gmbr dalam album ni?? aku sendiri mula2 tgk terpegun..smpi tahap mcm ni sekali lompatan diorg....nnt aku nk try lompat atas lori buah la..kalu jatuh atas lori tu pun dpt mkn buah kan...mcm gmbr ni jatuh dpt sakit...

ni budak baru jumpe keris....bergmbr dulu kat dalam bilik ni...

najmi,nik,izzuddin(Presiden Gayong UKM)
tgk muka org pakai baju melayu pink...mcm tak pernah jumpe org arabkan?(mmg pun)
perhubungan 2 ipt terjalin...kak ain sapa sape tu? nak kenal jgk...
aku xtau ape motif gmbr ni??? hmmmm

mendengar si rijal cerita pasal tempat tinggal dia Kalimantan,Indon
para2 peserta yg tgh tak sabar nk berbuka..
yg ni pun serupa jgk...muka lapar jgk...jgn caya sume tgh khusyuk dgr tu....
ucapan drpd cikgu Idris...disamping dia cikgu Azly n cikgu Zamir
rajinnya menolong....anak sape 2 org laki tu...ke ada makna tu??hmmm
dah tiba berbuka...
sempat lg peace...
makan jgn tak makan

lepas tarawih...training time....!!
training yg diperhatikan oleh cikgu-cikgu disitu...

ni time Chu kena jadi demo kpd cikgu Idris....muka kecut..!!
buuuub...jatuh...mcm nangka busuk...hahahah
ni salah satu demo yg ditunjukkan kepda sume..armlock....seksa aku tgk bdk tu...

ni cara-cara nk elak dari org pukul dgn barang cth topi keledar,besi or kayu...ni salah satu cara...ada byk yg Cikgu tunjuk...cikgu wat dengan laju...gerun seyh...
ni bila kita di acu ngn pisau dan kita di tolak ke dinding dan pisau tu betul2 dah diperut kita...bila kita gerak sikit kemungkinan nk tercucuk tu tinggi sgt...sume tu ada cara nk elaknya...psikologi + martial art...
ni bila kita dipeluk dari belakang....khas tuk srikandi2 ni...ada cara nk elak dia...
ni bila kita serang org lak...xyah gerak byk sgt pun...pap terus org dah nk melutut...
cikgu Azly n Cikgu Zamir tgk demo yg ditunjukkan kepada pelajar sume..yg 2 kat tgh tu kacau je tu..

sedikit cenderajantung kepada YDP Gayong UKM,Izzudin(aku ni x pandang kamera lak...mane eye contact ni...eye contact tu penting!!)
sume ahli bergambar..!!!
dlm gmbr ni ada yg boleh diisytiharkan 2 jantina ni...si Najmi ni gi nyibuk kat situ ape hal la.....sume pompuan tetbe lak terselit dia kat situ...
Iftar Gayong sukses....!! dalam kenangan...


2 celoteh:

CHu said...

memang best la iftar gayong kat ukm nie...memang amat menyoronokan..disamping itu dalam pelajari tekni2 baru dan dapat berkenalan dgn sahabat gayong di ukm...tak sabar nak menunggu event2 yg akak datang..sweet memories....

Aizuddin said...

hahaha...
thankz...
insya allah coming soon...
masih dalam perancangan.....
yg terdekat grading la weh...
training jgn x training....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...