Wednesday, September 23, 2009

Raya raya raya...hmmm

Salam..
huuuuhhhhhuuuuuuuu...
kali ni raya yg agak bersahaja...
tak raya sgt..dek kerana ramai adik beradik parents tak balik kg...
tapi walaupun x semua balik, 4 anak-beranak balik ke kg pun dah kecoh...
mane tak nyer,masing2 bwk angkatan 'tentera' masing2...sumenya kecik2...
aduihhh puas nk melayan sume bebdk ni...yg besar la yg kena jaga kecik2 ni...
tp tu mmg rutin aku tiap kali balik raya....kena awasi bebdk ni main..takut2 kuar umah ke ape ke...ada la snap gambar2 diorg nie..

ni dok main tepi tangga jatuh kang baru tau...! mai sini main tpt lain...hahaha
duk bergurau tak abis2...(ala mcm la aku x mcm ni jgk dulu..)

yg part best nyer malam raya pertama.....diadakan pesta main bunga api besar-besaran...
kelantan mmg senang r dpt benda2 cam ni...tmbh lak ada lagi mak teh kirim bunga api baik punyer dari KL...merioh mlm tu...bising...

ada la beberapa video disediakan...




ni la mercun yg dikirimkan tu...dengar kata harganya mencecah smpi RM300...dpt free...yuhhhhuuu...satu kotak tu 25 das...satu lagi 49 das...

ni yg sempat aku rakam wkt bakar mercun tu....gmbr x clear pasal aku duduk betul2 bwh bunga api tu ...dengan nk mengelak dari arang bunga api tu jatuh lagi....mcm hujan batu je...kena jgk 1 2 kat kepala...nasib baik x benjol...sume ahli2 umah join tgk n diketuai oleh pak su aku..hahaha..



25 das nyer....



49 das nyer...

just nk kongsi mongsi je....till then SEE YAA..

2 celoteh:

ar.nsy said...

huhuhuhu. best gler

Aizuddin said...

best giler time tu...gelak tawa sume sedara didengari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...