Pages

Saturday, June 02, 2012

Begitu lah akhirnya

Salam..

hurm...terupdate gak sikit..

huhu...kali ni sudah bertapak di Temerloh Pahang...
dah ucap selamat tinggal buat Melaka terchenta..
berat sungguh nak meninggalkan bumi bersejarah tu...
mana taknyer,4 tahun dah kat sana...
lebih lama drpd sekolah2 aku penah belajar dulu...
macam2 la aku dah pelajari kat sana...
dan aku percaya kawan2 aku yang lain pun macam tu jgk..
cuma xde la rasa berat hati nk tinggalkan melaka tu kan...
ramai yg aku jumpa sume homesick je keje...
tak ramai yg spesis2 mcm aku yg jenis tak igt rumah sangat ni...hahaha..

so minggu lepas waktu sesi mengemas barang,
byk jumpa balik barang2 lama...zaman2 alpha dulu...
terkenang balik kenangan2 lama...zaman2 aktif sekejap dulu...
macam tak percaya begitu cepat masa berlalu...hurmmm

haaa...aku simpan lagi menda ni rupanya...terima kasih kerana bagi aku rasa pelbagai perisa...haha.
haaaa...tgk miru merajuk aku nk tinggalkan melaka...hahahaha!
kemas jgn tak kemas !
Bye2 rumah ke-2 aku....igt lg aku antara yg awal duduk umah ni...selepas terkejut beruk dpt berita kena kuar hostel MMU last minit...hurm...
Terima kasih gak kepada yg meraikan aku sebelum aku bla drpd Melaka...huhu...
Thx to Hajar & Pakcik sbb belanja makan...huhu

Dengan keluarnya result exam pada tanggal 31 Mei 2012,
maka berakhir sudah perjuangan aku di MMU...
hanya perlu urusankan bebrp hal lagi...
n then I officially graduated !!

Isnin ni bermula la hidup baru as student untuk bidang lain pulak..
bkn student University lg dh...student dalam karier pulak skrg ni...
moga2 dipermudahkan la...takut ni...serius takut...
macam2 duk pikir dlm kepala hotak ni....
ntah boleh buat ke tidak...boleh mesra ke tidak...boleh handle ke tidak...
hurmmmmmmmmm~~~~

Kucing masuk umah aku kat sini...haaa...comel x?? keh2..tp tak selalu singgah mcm miru,tp karateristik tu ada...buat mcm umah sendiri...ada dah iras2 perangai tu...





0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...