Pages

Saturday, June 09, 2012

Berkerja sambil belajar

Salam


FLOAT,TM Rewards,TOS,RTN ~~


haaaaaa......sudah seminggu berlalu rupanya...
sebenarnya terasa seksa jugak nk menunggu ari sabtu sbnrnya...
nak rehat2 kat rumah...
penat tercongok je duduk atas kerusi dari pagi sampai petang...

Alhamdulilah,sekarang dah jadi warga TM Point Mentakab sebagai trainee disitu untuk 2 minggu utk OJT TM...
walaupun kes aku masuk TM Point mcm agak special sikit...
tp takpe la...aku tunggu minggu depan..sampai sekarang masih tak kesempatan nk jmpe org yg sepatutnya(nama yg tertera di surat)...sbb beliau sibuk...
 kesian akak2 TM Point dgn kedtgn mengejut aku...
huhuhu....terus blank nk kasi kerja ape kat aku...

mula kekok la nk wat kerja semua...nk tanya pun segan...
tp nasib aku baik sbb dpt staff2 yg peramah...
diorg yg mulakan dulu...tyer aku tu tyer aku ni, willing nk kasi kat aku keje ckit..
ajar sikit2 pada aku...cerita pengalaman masing2...
so tugas aku dgr n kalu dpt peluang tuk tyer menda yg lebih,tyer la..
 
harap minggu depan ni akan lebih mesra la antara kami2...
walaupun 2 minggu je kan...
tapi terima kasih sgt2 sbb raikan aku sbg salah seorg drpd diorg..
walaupn tugas yg di kasi ringan2 je...
takut aku merajuk pastu tak dtg terus la kononnyer~~
haha,aku xde la mcm tu....

tapi apa yg diajar tu sgt2 dihargai...
siap ada tolg tuliskan n kasi nota lg kat aku...
ape2pun objektif aku,aku nk tahu job skop masing2 kat dalam TM Point tu..
nak tau macam mana anak syarikat TM ni beroperasi...tu pun dh cukup la...
sori r akak2 & abg2 kalu saya tyer mcm2 pasal kerja2 abg2 akak2....heee..
nak belajar dgr luahan staff la katakan~



p/s: "din,ko mintak jadi exec kat sini je la"...tak sampai lagi tahap mcm tu kak~~ doa2 je la moga2 saya tak lupa diri nnt...doa2kan...takut kita lupa diri nnt...nauzubillah..


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...