Pages

Sunday, October 02, 2011

Johnny English Reborn

Salam...


baru je selesai gi tgk wayang td...
nak release tension la katakan...
so berdasarkan tajuk diatas...(mcm surat kiriman rasmi la...)
aku tgk movie ni..
sgt2 kepingin nk tgk citer ni...
ni sume gara2 aku tgk Johnny English I...
tgk Blueray nyer...gelak sakan aku tgk citer no 1...
so no.2 ni mesti la tak nk lepaskan...nk tau ok ke tak...

terbukti..citer ni super duper heavy duty best !!!
lawak dowh...mmg tak berhenti gelak r drpd start je movie smpi la abis...
serius best...aku nk tunggu Blueray kuar nnt...nak download...
Penangan Rowan Atkinson(Mr.Bean nama popularnya) masih hebat lg...masih lawak lg..
muka dia mmg innocent r wa ckp lu....


ok,summary la sikit ek pasal citer ni...
citer ni mengisahkan agent Johnny English ni kena jlnkan misi 
kena stopkan international assassins sebelum mereka eliminate a PM2 kat dunia ni and akibatkn global chaos..
so ada la dalang2 yg jlnkan misi tu...agent perisik gak...kira cam musuh dalam selimut r...sorg dlm CIA,sorg dlm KGB & sorg dlm agent English tu berkerja : MI7...

kalau nk dibandingkan antara James Bond ngn Johnny English ni..mana agent yg nmpk paling cool...seriusly Johnny English nmpk lagi cool !!...rileks je...xgelabah pun..haha..n lawak la yg pastinya....


suka sgt citer ni...dpt gak tgk citer ni...setelah 3 minggu aku sabar nk tgk sbb ada final exam punyer pasal...thx r Shai sbb temankan aku...merata kot aku cari teman nk tgk...sume ada hal masing2..hampa aku sekejap..haha...maklum r,cuti sem MMU skang ni..sume balik dh ari ahad ni...huhu...
apepun citer ni mmg TERBAIK r !!!!!!!
Best best best !!!

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...