Pages

Monday, November 15, 2010

Muhibbah Dinner 2010 + MUET

Salam...
lama tak update ngn usaha taipan tangan sendiri....huahua...

kita mulakan ngn Muhibbah Dinner hari Rabu lepas...
Kami wakil drpd Silat Gayong kena wat performance tuk dinner tu...
tp bukan nyer yg depan org ramai...
depan VIP...menyambut dia r senang citer...
wakil drpd Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam....
so kami training r start sabtu lagi...punyer r bersemangat...
mmg kami cadang tuk wat sekejap je...so mmg sekejap je kami perform...
tak kisah la...yang penting,selesai tugas yg diberikan...
kali ni buat kat Dewan Seri Negeri..dulu wat kat Dewan Bistari...
meriahnya sama je macam tahun lepas...kat sini dapat la jumpa member2 drpd cyber...
sume batch aku yg kat Melaka time foundation leh kata ada kat situ...happy gak r dpt ketemu muka2 lama ni...sayangnyer tak sempat nak bergambar sama2...takpe la...dapat jumpa pun kira ok...
Overall,Tahniah la kpd sume komiti Muhibbah Dinner 2010...walaupun ada sedikit kelam kabut...itu la proses pembelajaran...perbaiki tuk akan dtg...^_^

Si Muaz dgn gaya Arjuna nyer ~~



Kami selepas Persembahan,ape lagi...bergambar n makan free r...huhu...komiti dpt makan free tajaan Dima(Restoran Arab)...mmg penuh pinggan aku tibai...


Haaa...Sabtu lepas...aku dan member2 yg lain sume ada exam MUET...aku dpt rasakan bebrapa je yg study...wahaha...wat selamba je..so esok pagi kami masuk exam ngn biasa2 jer...ramai jugak yg aku kenal amek MUET sama2...kami main jawab je...bagi aku,aku kekurgn masa kat writting,ntah r...rasa mcm cukup masa...rupa2nya salah budget...tp kalu nak dibandingkan MUET ngn English 1 MMU...honestly aku rasa English I MMU lagi susah....kalu artikel dia kasi tu mcm tak paham satu habuk pun...so bersyukur la MUET ni bleh wat...Band berapa dpt?? haa tu kita akan tunggu...ckp je leh wat...tgk2 result tak brp bagus...baru ternganga mulut......ape2 pun sume tu dah lepas...skrg ni,tumpu tuk hal2 lain lak...




p/s: urusan praktikal aku sem depan tak sentuh lagi...duk utamakan benda lain la pulak...hishh..!! minggu lepas agak rushing sikit sana sini...membuatkan bdn rasa letih je memanjang...

Nak tau panduan untuk lulus MUET ? Link di bawah boleh membantu anda.

Nak Lulus Cemerlang Dalam Exam MUET? Klik Sini!

Panduan Lulus Cemerlang MUET! Klik Disini!

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...