Pages

Monday, July 30, 2012

New stage

Salam...


Alhamdulilah,diberikan kesihatan setelah berhempas pulas ngn
ketidak sihatan baru2 ni...
haiih...nk cakap food poisoning pun boleh kira gak r..
lebih2 kurg sama...
berulang lg...cuma kali ni di rumah...
senang sikit,ada ubat sapu,ubat mkn...
kalu 4 tahun lepas dihostel MMU...
terlantar sorg2 dlm bilik...xde ubat,xde ape just baring je atas katil
muntah2...merangkak kehulu kehilir mcm hantu juon dah...hahaha...
kenangan2....
mcm sukan komenwel pulak berlaku 4 tahun sekali dlm bulan puasa jgk pulak tu...hahaha...
nice timing...

Ape pun...thx to my beloved Umi...
risau dia...tanya setiap masa...
jwpan aku hanyalah "xde ape la,biasa2 je" *sambil buat muka cool ala2 sakit*
Love umi so much...beliau je la sorg yg boleh fhm aku tanpa
aku ckp ape2 pn...tgk aku je dh tau ape jd....sbb dia tau anak dia ni x bercerita sgt...haha

Hurm....ni aku rasa mcm last post aku je...
hahaha....
maybe yea...maybe not...
last post as penanam anggur...
There will be next level waiting for me out there...
dan aku sgt2 tak sedap hati...
sepjg 2 minggu duk tak senang duduk je memanjang..
biasa la menda baru kan...dlm sejarah hidup pulak tu...
mana tak gelabah...tunggu je ape yg jadi nanti...

persekitaran baru,dunia baru,suasana baru,tanggungjawab yg baru dan di tempat yang totally baru bagi aku...
Doakan aku boleh hadapi stage baru ni...Insya Allah...


p/s: terasa nk shut down dh blog ni...ntah bila pulak boleh hap-date....ape kata survey??*suara chef wan*


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...