Pages

Monday, May 07, 2012

Surprise kali ke-2

Salam..

hurm...
sesaje nk update...

mungkin ari jumaat mlm yg lps adalah program terakhir aku di MMU

boleh kata last la aku join program..
maybe r...

Jumaat lepas ada dinner silat..
buat kecil-kecilan je...
sbbkan kecil-kecilan,so kelam kabut tu ada r...
ku igtkan mmg sempoi abis..rupanya ada gak unsur2 formal..
aku lak blur,yg aku tau,aku dtg nk mkn..
dibagi task yg mengejut lak...
takpe la..bedal je la..walaupun malu giler...

ape2pun...terima kasih aku nk ucapkan kepada semua geng2 silat
atas surprise yg korg buat kat aku...
walaupun aku dpt detect drpd awal lg disebabkan cara layanan korg lain mcm..
hahaha...korg kena improve la skill lakonan korg...
aku sng dpt baca....

even surprise yg maliga buat pun aku dpt baca sbnrnya...
cara dia alihkan perhatian aku drpd slide...
hahaha...aku buat2 xtau ape diorg plan...
kita kena raikan ape yg sahabat2 kita buat...heh heh heh...

dh,balik kpd point asal...terima kasih sgt2..
tak sangka, dh 4 tahun aku join silat di MMU...dimulakan dgn surprise jugak time foundation dulu...waktu dinner....
diakhiri jugak dgn surprise jgk final year ni..
terima kasih lagi sekali...

bergambar dgn gurulatih,penasihat baru & penasihat lama

Bersama Cikgu Zamir,terima kasih cikgu atas ilmu yg dh diturunkan kpd saya...one of teacher that I really2 respect.
jeng3 !! surprise3...deco3...Eric disini!!

Terima kasih kpd semua bla...bla..bla...

ngade2 si riz ni nk 'suap' kat aku...heh!!
Happy Birthday ke-22 & Sayonara Din....xleh lupa tulisan kt kek tu...



0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...