Pages

Wednesday, May 02, 2012

Hampir penghujung...

Salam...


Ya allah...lama sgt dah aku x update...

kekdg tu nak update, share story...
tp apekan daya...
MALAS...haha

hari ini
skrg ini...
dikala ini..
bermula dari skrg ini (nak gak ada 'ni' tu)

aku dh sampai ke penghujung perjuangan sebagai seorg pelajar universiti..
semua kelas officially habis...
presentation subjek yg fully coursework pun selesai dgn jayanya...

hanya tinggal 1 paper final utk Muslim Modern...
Ya Allah cepat masa berlalu...
masing2 berckp,rasa mcm baru abis foundation...
mcm2 dh aku hadapi rupanya...
tak sedar semua keperitan/kesusahan/kestresssan/ketensionan tu berlalu...

tuk budak2 coursemate aku, hari ni la last bagi diorg semua...
abis je presentation cyberpreneurship td,mereka officially merdeka...
sbb sem ni,bagi yg ikut course structure, sem ni hanya ada subjek yg full coursework shj..
xde final...hurm...aku antara yg tercicir sedikit...

nmpk each of them enjoy with their presentation just now...
cyberp kali ni enjoy...dikendalikan oleh Mr.Low Cheng Yaw...
sporting abis...dia cuba tuk rapat ngn kami...
igt nama kami sorg2, nama fb kami, selalu tyer mcm2, cara mengajar dlm kelas pun berbeza,buat joke..
huhu...aku suka...dia pun selalu tegur aku...cuba nk kasi aku berckp...
tp apekan daya...ssh la aku nk speaking..!! siot je..


Overall presentation cyberp td berlangsung ngn bagus sekali...walaupun ada la cacat cela sikit(salah aku..huhu)..tp lec ckp dpt komen positive drpd para2 panel(3 lec dipanggil tuk jd panel)..
thx Sir...terima kasih jgk kepada ahli2 kumpulan aku..buat havoc sikit dlm kelas td...terutamanya Maliga la...suruh 1 kelas nyanyi lagu birthday lps abis je kami present...segan aku...ngn lecterur2 pun tepuk tgn n nyanyi sekali...heh !!

itu la kenangan aku yg takleh lupa pada kelas & presentation terakhir kat MMU ni...huhu..
thx guys..u olls mmg sporting....!!!

terima kasih jugak kat group Technoventure...sbb berkerjasama dgn aku utk siapkan business plan...debaran waktu presentation dia lebih drpd fyp presentation...takut kena tembak drpd semua sudut...hahaha....sbb byk misscomunication/re-construct dlm pembikinan business plan tu...


Dan akhir sekali, terima kasih la kepada semua yang wish birthday aku ari ni...huhu...
terima kasih sangat2...
dah genap 22 tahun kan...muda lagi kan...?? hehehehe...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...