Pages

Monday, May 14, 2012

Selamat Pengantin Baru Kak Ain !!

 Salam...

yeah....tahniah3 !!!
Selamat Pengantin kepada 2 mempelai ini...
Kak Ain & Abg Ikhwan...
akhirnya...ke jinjang pelamin pun mereka..
lama jugak kami tunggu...
especially kami budak2 silat ni..

kebetulan,majlis betul2 time aku habis paper...
dgn erti kata lain aku dah MERDEKA drpd DEGREE...hehehehe...
kali ni,aku tekad nak jugak pergi majlis kawen salah seorg ahli Silat Gayong ni...
setelah miss majlis Kak Ada & Abg Nik :(

Kak Ain one of my batch dlm silat gayong....
kami masuk sama2 time foundation....
Kak Ain jugak antara tonggak utama dalam HiCom Silat Gayong waktu aku jadi Presiden dulu...
dia penolong aku...
walaupun dia paling senior antara kami2 ni dari segi umur...tp kekdg childish jgk...haha...
tp bila masa serius kami serius...tu yg best bila berkerjasama dgn dia...
ape pun...berjaya kami menjejakkan kaki ke Segamat ari sabtu lps...
grand majlisnya~~ 

Raja Sehari dah sampai !! lama kami menunggu~
Duduk dulu di depan pintu gerbang~
Sedikit persembahan silat pulut drpd org kwsn tu...terasa nk je aku masuk sekali tuk buat sikit persembahan khas tuk kak Ain n Abg Ikhwan...


 p/s: ni la kali pertama bagi aku hadir ke majlis walimah member rapat dgn aku...terasa lain sikit...huhu..





0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...