Pages

Sunday, February 19, 2012

Separuh Akhir

Salam...

agak lama x update blog...
ni pun amek masa sekejap je..
so entry x pjg sgt...
semua gara2 final exam selama 2 minggu di MMU
Alhamdulilah,ari jumaat lepas selesai sudah exam...
bermakna aku dah selesai pertarungan separuh akhir di MMU...
tinggal pertandingan peringkat akhir sem depan..
Insya Allah 1 sem je lagi & aku selesai abiskan degree...

Sem depan subjek ringan2 je..
so xla risau sgt...
tp disebalik ringan2 tu..
datang pulak tugasan yg lebih berat..

diberi amanah oleh supervisor fyp tuk buat 1 lg projek AR...
kalau dpt buat,masuk pertandingan/exhibition...
huaaaa...serupa aku buat fyp balik la !!
adoi...isnin lepas ada jmpe dia..
dia dah bagi briefly idea tuk aku buat...
aku angguk2 je la...
dan kali ni aku berkerja secara kumpulan...
akan ada 2 org bdk diploma yg intern bwh dia berkerja ngn aku...
dia ckp aku jd mentor diorg...itu yg aku rasa arghhhh...!!
susah tu...nk ajar diorg...sbb aku sendiri pun xterer benda ni..
masih merangkak lg ni...takkan nk ajar org dh...
tp ape2pun tunggu dulu..sbb benda ni tak nmpk lg depan mata...
huhu...


Ape2 pun...semua paper berkaitan ngn computer/course aku dah settle !! wahahahaha !!
sekarang ni bersiap-siap tuk ke program Desa Tercinta Kedah lak...
mcm mane la family angkat aku nnt...tertunggu2 jgk...tp dlm masa yg sama..
takut gak ngn tanggungjwb sbg komiti dlm prog ni...huhu..maklum la org baru dlm prg mcm ni...
kita tgk dulu cam ne~~~

p/s: Alhamdulilah...Allah tu maha bijaksana...dia beri jalan/pilihan kpd aku tuk masa depan aku...terima kasih Ya Allah...byk pelawaan yg diberi kpd ku...dan semuanya aku sendiri xjangka...masih memikirkan lagi...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...