Pages

Tuesday, June 07, 2011

Delta

Salam...

hurm...
sekarang officially aku dah masuk Delta (Tahun ke-3)..
senang citer tahun terakhir tuk aku[i guess]...
dlm masa setahun lebih drpd sekrg,aku akan grad...
aku xnk citer lg pasal dunia akan aku tempuhi akan dtg...
sbb aku still mahu duduk dlm dunia belajar...
tekanan belajar tak sebesar tekanan di tempat kerja....
cukup r sekali aku ter wat hal kat tpt keje dulu...malas dh aku nk cari pasal...
haha...
tak pasal2 guard kt tpt aku yg aku dgr dia tu abg long tpt leh kenal aku...
walaupun xpenah tegur pn dia...mmg ada org ngadu r tu...
lupakan la tu...gua xkisah pun sbnrnya...cuma kalu leh elakan,kita elakan...


ok,setelah 2 hari masuk semula ke kampus...ape yg aku rasa??
hahaha...pegang pen pun aku dh lupa mcm mane bai....hahaha...
ape pun aku tgk...cam serabut pun ada kampus tu...penuh ngn bdk2 baru...
takpe2...lama2 beransur hilang r sume tu...awal2 je...
betul la kata Fain n 2 3 member aku...huhu...junior2 tahun ni ramai yg lawa2...
ni bkn statement aku...tp statement diorg...hahhaa..
tak usha abis lg ni...sbb kelas ptg lg wat masa ni....xdan nk usha lebey sikit...hahaha...!!


hurmm...tu sume leh ketepikan dan leh pandang sebelah mata je....yg perlu aku pandang serius skrg pasal FYP aku....isnin lepas tepat kul 9 pg kami dh mula agenda kami ngn Dr.Lau...dia dah suruh wat research n start buat documentation...dia nk tgk dlm 2 minggu lg...huhuhu...masalahnyer skang,dia ada byk klu or nasihat tuk project kwn aku,multitouch...tp aku?? xde lalu !! hadoi...terpaksa la aku berdikari sendiri...alhamdulilah...berkat Allah beri aku kesungguhan mencari maklumat 3 minggu sebelum ni...aku dh jumpa sumber2 yg Insya Allah bleh direfer....ada juga rupanya bdk MMU course Artificial Intelligent yg penah wat project ni...tp aku xtau dia still aktif berblog ke x...pasal aku jumpa info pasal dia pun kat blog je...harap2 dia masih aktif lg...


Sabtu ahad lalu,ada festival silat kat Melaka Mall...aku tak ketinggalan join sekali tgk pertandingan tu...mane taknyer....cikgu yg ajar aku kat MMU jadi juri beb !! huhu...
abis je pertandingan,dia akan ajak lepak2....best dgr Cikgu mengarut ngn member2 dia...sama je mcm kita...cuma mybe kita tak sangka dia akan berubah sikap drpd sikap yg ditonjolkan dpn murid2 semasa mengajar...totally different...hahaha, apepun..aku nk ucapkan tahniah kepada pihak penganjur...festival tu mmg best...mcm2 jenis silat dtg join competition tersebut....
sayang nyer aku xdpt layan dari mula smpi abis sbb busy sikit ngn program ngn freshie2....hurm...tahun depan buat la lagi ek...huhu...

ok r...ni ke kot nk update...insya allah, nnt update lg...huuhu

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...