Pages

Saturday, September 04, 2010

Hari-hari terakhir ni....

Salam....
sedar tak sedar dah 25 ramadhan...
sekejap je masa berlalu...
macam2 aku tempuhi bulan ni...
boleh dikatakan serupa ngn bulan ramadhan tahun lepas...
have difficult time there too.....
tapi sabar je la mampu ku kata...xleh nak express sgt...
ape yg aku tgk...menda yg sama berulang....cuma isu je yg tukar sikit...
tp be strong pada yg kena balik tu...dulu sejibik kena kat muka aku...tp skang kena kat muka org lain lak cuma aku pun terlibat jgk secara tak langsung.....1 week ramadhan hari ahad....itu menjadi tarikh titik tolak dlm hidup aku...membuatkan aku lebih kuat...kita lupakan hal tu sebentar...

minggu akhir2 ni sibuk dengan submit assignment kan?? sama jugak macam aku....waktu ni ramai duk 'beramah mesra' antara coursemate....duk tyer assignment siap ke belum....itu la soklan yg sama aku dgr even aku sendiri pun cam tu...heh heh heh...alhamdulilah...kali ni aku merasa pulak satu group ngn foreigner...mantap sgt kerja diorg...ada yg bagus,mmg bagus...utk Java project...aku naik hairan,mcm mane si sipolan ni buat sampai tahap boleh jual sistem ni...sampai aku n Yongli pening nak wat dokumentation...complicated sangat...line coding tu main sahaja dah 1+++...tu belum part2 lain....haih =.=!!....tapi ape2 pun mmg mantap....
kami stay up tuk siapkan documentation...coding nyer dah lama pun siap....seronok jugak lepak ngn diorg...tp aku byk senyapkan diri...nak berborak...tp english ku..adoi....kekdg tu nk bergurau pun terbantut...idea ada,tp nk ckp susah....hahaha...ape2 pun...mmg best ngn mereka2 ni...byk benda jugak aku tau....marveluss...

Yongli,Ledvin & Khamis...di SIFE OR...waktu ni aku terpaksa berlari balik rumah walaupun hujan...nak mengejar sahur !!!


Semalam sambil2 duk bersahaja,terfikir utk aku design wallpaper hari raya...so aku design la...dah siap pun...nanti akan diuploadkan...sambil2 tu terjumpa la video2 ni dlm komputer...terigt lak kat adik2 sekejap...(sekejap je)...btw,bila nak men'design' aku terigt akan external hardisk aku...waaa...mane ko....sume design2 aku kat dlm tu...byk benda dlm tu,logo,background,icon...huhuh




















haha...video ni cuti yg lepas....duk main pecah2 genting...alang2 nmpk byk kat depan umah org kan...haaa...rembat r sikit....ajar adik2 teknik yg betul,pastu...paaaammm...main pecah2...haha

p/s: masih cuba menyiapkan 2 assignment lagi...huhu OS & JAVA....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...