Pages

Wednesday, June 17, 2009

Zaman Degree Bermula..!!

Wahhh...sudah berkurun lamanya aku tak update blog....
bukannya sebab malas....tp sebab ketiadaan internet di rumah baru ni...
masih dlm pembikinan....so....blog ni nampak gayanya kena la berehat utk sementara ni....
agaknya sementara tu berapa lama yek???.....ntah la aku pun xtau...
Kali ni aku bkn lagi menjadi warga hostel , ini kerana hostel mengalami masalah negara yg menyebabkan kena tutup...(muflis kot)....hahah...xde r..ada keje pembaikan.....
Sekarang aku menginap di Taman Melawis....jemput2 r dtg....bila dah dtg tu bwk2 la makanan ke ape ke....maklumla umah kami bknnya rumah Tan Sri.....alhamdulilah selesa umah nya...kiri kanan jiran yg sudah berkeluarga....aku sudah pun beramah mesra ngn jiran2 tu...ckit2 je...main2 ngn anak jiran sebelah....bkn ngorat....hahah...
alhamdulilah...tgh hari tadi....2 org lagi sudah smpi ke kubu kami...si sifi n acap....sampai2 je gelak2 dah....ada seorg lagi tak smpi2....still honeymoon kat umah kot....

Hah..!! skang aku dah pun masuk ke Beta....pointer dah pun direset balik ke kosong....awal2 SEM ni lak byk tugas sudah pun datang...haishhh.....sekejap je dah masuk degree....adui....dah kena struggle lagi banding alpha....alpha dulu pun dah hampir tercirit aku dibuatnya..ni kan beta lak.....merata kot bersepah nnt...hahahahaha.....
mula2 aku ada masalah ngn course registeration.....ada course yg dah full...tp nasib baik sume dah settle....tinggal nk fokus je.....masuk2 kuliah je lecturer duk bercakap je....laju jgk ni....ni baru intro beb..belum isinya lagi...adakah selaju bullet train di jepun..????...haaaa itu kita tak tau......harap2 aku dapat manage masa r nnt...antara belajar n benda lain....duk pikir pasal ni je...ape la akan jadi....Sem ni kena score setinggi mungkin,sbb pointer ni bawak ke abis degre....adakah setinggi gunung everest??? atau setinggi bukit beruang je....haaa itu kita tunggu dan lihat.....sekarang secara rasminya aku dah pun masuk ke Degree Security Technology.....nnt bleh jadi pak guard yg berjaya...hahahaa...takpun jadi Grey Hat Hacker..ceeewaahhh....

setakat ni je la aku sempat tulis....TILL THEN...SEE YAA!!

2 celoteh:

PeJun said...

tingal kat ne?//zifi n acap nape balik mlaka?

Melodymilikqa said...

tmn melawis?
ktne tuu xpena dgr huwhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...