Monday, July 08, 2013

Tik tok tik tok..dup dap dup dap..

Salam,

tergerak hati untuk update blog..
sedar tak sedar dah seminggu rupanya...
macam tu je masa berlalu,
ape yg aku mampu buat,sedekahkan Al-Fatihah buat beliau...
Aku bersyukur sebab beliau pergi dalam keadaan yg baik...
Aturan Allah adalah terbaik,
bila di review peristiwa yg ditimpa satu-satu...
Allah nk pengakhiran beliau dalam keadaan yg baik serupa itu..

Sebab tu dalam setiap ape yg menimpa kita,
jangan kita melatah dengan begitu cepat,ambil masa utk kita muhasabah dahulu,
kenapa Allah berikan kepada kita serupa itu cabarannya...
Insya Allah,hadapi dengan sabar,diakhirnya Allah akan tunjukkan kenapa Dia aturkan seperti itu.

Kata seorg Ustaz ni,salah satu anugerah yg Allah kurniakan kepada hamba-hambaNya yg terpilih
adalah terbuka mata hatinya.Aku pun berharap,aku pun salah seorang hamba-hamba yg terpilih itu supaya aku tidak mempertikaikan apa yang Allah tentukan.Nauzubillah min Zalik.

Hurm...cucu mu ini akan mendoakan kesejahteraan Mu di sana...^_^..

Khadijah Bt.Yusuf.Al-Fatihah.

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan,aku x sabar utk ketemu kamu semula.
Target ku untuk lebih baik daripada yang lepas,sebab aku tak tau bilakah masa ku nnt,
mungkin tidak berpeluang utk seterusnya atau mungkin tak sempat pun utk bertemu dengan 10 malam terakhir.Aku rindukan 10 malam terakhir itu.Yup,aku rindukan yg itu.Rindu sgt2...

p/s: masih rasa tak sedap hati.Wahai hati,bertenang la dikau.


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...