Pages

Wednesday, June 12, 2013

Majlis Tunang...

Salam...


saje2 nak update sementara testing tgh berjalan di lab...

*xcuri tulang ek,masa skrg dh pun 5.30 ptg*

tajuk dah mcm gempak...hakikatnya bukanlah aku yg "main character"
dalam majlis tersebut...hahaha...
hanyalah sepupu aku yg bertunang...
rasanya dalam family besar kami,dia la yg pertama ada majlis bertunang yg follow
trend skrg ni...Aku panggil dia kak long sebab mmg nama gelaran family dia...
daripada KL turun ke Melaka, tgk betapa gigihnya aku turun semata nk gi majlis
tunang ko ni k.long...baca ni mesti ko terharu nyer...hahaha...ngadap jem teruk
dari Nilai smpi la ke atas ckit drpd Seremban...igtkan sume pakat nk gi majlis tunang ko..
rupanya tak....haha...

Sampai sana berjumpa ngn family aku dtg drpd Temerloh...berlaku peristiwa yg
aku xpenah bygkan pun akan jadi,waktu nak masuk jenguk mak aku kat dlm rumah...
haha...aku layankan je la...berjumpa gak ngn sepupu sepapat cenenik aku...
layan je la mereka2 ni...tetbe manja semacam...dulu aku puas ngorat xnk la dkt..duk tersipu-sipu
malu...phuuii...skrg baru la dtg dkt duk manja2...heh...yg laki jgn ckp la...kita dh lama geng..haha

Ape pun selamat bertunang kpd K.Long...moga ke jinjang pelamin akhirnya...
kalu dah majlis2 macam ni boleh expect la soklan2 cepu emas kan....
prepare la kena fire bagai....redha je la...

Selamat Bertunang....mana lagi 2 org ni...duk main game ipad diorg la tu...ni "virus" yg aku xbrp suka menular dlm kalangan bdk kecik skrg...ngadap tu lebih...


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...