Pages

Sunday, September 30, 2012

Seminggu je lagi

Salam....

berkesempatan & RAJIN tuk update blog ni....
sedar x sedar dah 2 bulan rupanya aku berkerja...
mcm ada rasa excited nk abis duration keje je (ko igt ni praktikal ke 3 bulan je bkerja..heh!)
haaaaiihhh...=.=" rasa malas sungguh nk keje...
bila dipikir-pikir balik...perangai tak ubah macam Shikamaru dlm Naruto...
jenis malas nk pikir...nk rileks sambil tgk awan je...hoho..
tapi ape kan daya....hidup kena teruskan...
sampai bila nk rileks je kan...

tapi kan....(ada lagi tapi tu)
aku tak puas nk berjalan lagi....byk tempat yg xdpt gi lagi ni...
hahaha....nk melancong woooo....
(padahal keje ko mmg travel sana sini pun aizuddin sabah,sarawak,belah utara ,belah selatan)*monolog dalaman*
tp sume tu bergantung pada projek ok.....tu kerja sambil melancong...
aku nak enjoy sambil melancong....<----ada alasan="alasan" lagi="lagi" p="p" tuh...="tuh...">byk pulak mengomel....

dah2..aku xtau nk merepek ape sbnrnya dalam blog ni...
nk citer ape pun xtau....
ape2pun...tinggal lagi 1 minggu...
1 minggu ape??? haaa...ada 2 event besar ni...
1st ehem2...dirahsiakan dahulu...
2nd GRADUATION....
yeah...mcm xsangka...dh nk grad kowt...

tp rasa mcm xnk grad lagi la pulak...
hahaha..best jadi student lg sbnrnya...
byk masa terluang...ada je aktiviti utk aku join or aku buat aktiviti sendiri...huhu
ni aku dpt rasa boss tunggu aku official grad je ni...
bila dh official...kerja akan menunggu anda...(rasa nyer la)

haaaa...dh malas nk mengomel...tunggu je la saat tu...hurm...
ok la...TILL THEN,SEE YAA



p/s: some how aku suka 1 benda kat KL tu,,,

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...