Pages

Friday, April 06, 2012

Induction Facilitator

Salam...

hurmm..
update seterusnya..
sedikit la pasal induction faci ni...
aktiviti aku buka sem...
week 1...
aku lak extend cuti smpi ke week 1..
agak penat r disitu..dari kampung ke hometown ke melaka..
n then sampai ke melaka ptg tu straight ke induction camp tu..
penat tu ada r..mana x nyer sepjg perjalanan,tuan empunya bdn yg jd driver..
dari kelantan smpi la ke melaka...

xpe la,nak join Prokam punyer pasal..
kena la join camp ni..
sbb kem ni ibarat kursus tuk jadi facilitator la..
tp short course...
nak lagi mantap kena la gi Training Of Faci (TOF) 1,2 & 3...
disini dpt kenal ramai org baru...

expectation aku mula2,ramai la bdk2 yg join DT Kedah aritu join kem ni...
tgk2 xramai pun..ramai budak2 yg baru...
xpenah tgk pun mukanya...terasa diri ni dh tua dh...
semua boleh kata bdk2 foundation/freshie...
kita ni pulak budak final year...hahaha...jadi janggal sikit...

xpe la..kenal member2 baru ape la salahnya kan...
overall aktiviti2 yg bagus...
penjagaan masa yg mantap...
bukan senang sbnrnya kita nk kawal masa program supaya x delay..
kerjasama 2 pihak mmg kena seiring...

Paling xleh lupa...
kalau ditanya pada semua peserta...
for sure la waktu Simulasi Faci...
macam2 bakat lakonan keluar...
hahaha...mmg xleh lupa..aku punyer kena,bagi aku simple je..
org2 lain tu...part aku yg lakonkan...hahaha..jgn ckp la..
jadi hantu The Ring,Shuffle mcm LMFAO, Fasha letih fasha nk sandar,gangster ler...
mcm2 la...tu belum peserta2 lain..
pun sama gempak gak lakonan2 tuk kena kan org..hahaha...best2 !
Apepun thx to my group faci - Bob & Khaleez sbb ajar kami sume berkaitan ngn facilitator ni...
thx juga kpd UPG sbb bagi peluang tuk join kem ni....


p/s: sbnrnya aku dh join TOF UPG time foundation dulu tp skjp je...ada la igt point2 yg diajar oleh faci2...hihihi.

Saat2 kami tgh berakit !! Kumpulan 1 !!
Yeahhh !! group champion...group 1 & 3... nice !!
Bakal Faci Prokam 3 !!!



0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...