Thursday, February 19, 2009

Seminar Kepimpinan Islam 08/09


Yeah.....
Debaran kian terasa...
bahang kian membara...
kalah bara buat masak ayam BBQ...
tanggal 21hb FEB hari Sbtu ni,
Seminar Kepimpinan ISlam diadakan...
semlm puas dah mengantung banner n banting...
peluh abis...
padahal brp byk jer..
duk panjat sana panjat sini..
mcm adik beradik monyet dah gayanyer...
ada yg tgh ikat2 banner terasa nk terlepas 'air cond' pun ada..
nasib baik x lepas...kalu x ntah2 terbakar banner nyer...
gas ammonia la kata kan....

ni design banner nyer,

haaaaa
ni pulak bantingnyer

Soooooooooo,
Aku berdoa agar program ni berjalan lancar seperti minyak pelincir Primax 3...
harap xde sebarang kekecohan.....
kalu dpt masuk surat khabar pun bagus....
hahhaha
x kisah benda2 tu...
yg penting ...kita wat ape yg diamanahkan kpd kita...
ada pengalaman kita amek...kalu xde,cari la kalu rajin,kalu malas.....pun dpt gak...pengalaman jd malas.....mane2 pun sama jer...


!!!ALL THE BEST TO SKI Komiti !!!

3 celoteh:

ChakLam said...

lawatilah www.caklam.blogspot.com

cahaya said...

Salam ziarah ...
:)
sronok bc post ni..
InsyaAllah mg SKI berjalan seperti minyak pelincir..

Em..
same ke pengalaman malas dengan pengalaman buat kerja..?
tak kot.. :D
sbb malas 'end'nya rugi..
but then
pengalaman buat kerja, 'end'nya letih dan puas hati..
hehe..
mcm awak skrg ni..
tgh puas hati ngan "hardcopy" banner itu.. :D

Aizuddin said...

dua2 tu pengalamn jgk...cuma hasil je yg lain...
puas hati ngn "hardcopy"...
hmmmm ntah r..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...