Pages

Monday, February 23, 2009

Jamuan BBQ...

Semalam ada jamuan BBQ....
BSK ngn BIP.....
mula2 aku gi cabut poster SKI dulu sblm gi jamuan tu..
nk cabut poster pun kena pikir dulu...
sebb byk poster "parasit" menumpang kat tali2 poster aku...
org penat2 gantung..tetbe je parasit ada..kalu gntng ,event sekjp je x per r..
ni x..event lama lg..gi gntng kat event yg nk abis...
tak ke peluh smpi bulu kaki nk bg pihak yg event habis dulu ni..
nk kena buat pilihan lak..nk cabut ke xnk...
kalu ckit takpe la...last2 aku cabut je sume...biar padan muka.....wahahhahaha....
................
lepas cabut gi r tgk jamuan tu cam ne...
tgk2 tak start lg rupanya...
tp x kisah r ....baru meriah ckit kalu x start lg...
kalu pegi2 ayam dah masak...xde feel la...
pelbagai aksi mengibas bara yg mengerikan yg dpt d saksikan...
antaranya :
agak kabur ckit sbb malam kan....
yg penting gaya tu...mcm rokuk' time solat...allahu akbar....sami allahu liman hamidah...
cara2 tu sume nk kasi ayam masak cepat gak bkn ape...

tapi aku x join r dari mula...
tgk tgk2 diorg wat persediaan...
ada latihan silat lak...
latihan tuk preparation pemilihan silat olahraga utk SUKMA...
aku join fittness je...masuk pemilihan tu biar r dulu...
just nk improve fitness aku je....letih gak..
tp best sbb dpt lepas kan sume tension kat punchbag tu...kat tiang main hall tu...
fuuuhhhhhh......puas hati aku....
lepas ni mmg kena beli satu r punch bag...baru best...tp mahal kot benda alah tu...
dpt r belajar cam mane cara silat olahraga dulu....pasal aku main seni(tempur) dulu...
x main olahraga dulu....

lepas penat wat fitness...join balik jamuan tu...tp wkt tu sume dah balik...
tinggal beberapa kerat je....huhuhuh...
xpe r..aku tibai je air kat ctu....dahaga seyhhhhhh....
pastu tolg diorg kemas2..balik la...

ni ada la gmbr ckit..tp x brp clear...sape ada lg clear..derma2 la kat aku...





0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...